Fashion & lifestyle

WEEKPLANS #21 - Sidste dag i prag, ny destination, sommer & sol

Hello there

Endnu en uge er gået, og en ny er skudt igang. Som i ved har jeg været syg de første dage af sidste uge, så ugen gik hurtigt, idet jeg havde en del at indhente da jeg kom på benene igen. Fredag aften fløj jeg til Prag med min norske veninde @Annemwidvey, hvor vi stadig er. Her er helt fantastisk! Jeg laver et indlæg til jer efter turen, hvor jeg fortæller om vores 4 dages tur, hvor vi har spist, hvad vi har oplevet osv.

Lad os snakke om, hvad denne uge kommer til at bruges på

MANDAG:
I dag er det vores sidste dag i Prag. Vi rejser videre til en ny destination i morgen. Vi startede dagen med, at skyde nogle super fine billeder, på hotellets tag! Det var så smukt, og med udsigt udover hele byen, wow! Derefter fik vi en super lækker morgenmad, på en cafe vi har fundet på Instagram. Cafeen lå et stykke væk fra hotellet, så har vi lejet løbehjul for at komme hurtigere frem. Jeg synes simpelthen de løbehjul er geniale! Efter morgenmaden kørte vi videre til en bro der skulle være en stor seværdighed her i prag, den var jeg dog ret skuffet over.. Det var stort set bare en gammel bro, med massere af mennesker.. I don't get it. Vi kørte videre ned til den gamle bydel, som jeg er helt forskelsket i! Den er så smuk, og man akn se, der er utrolig meget historie gemt i hver bygning. Midt i de gamle unikke bygninger gemmer der sig også alle de designer butikker man kunne drømme om! Jeg var seriøst i himlen! Det var godt nok svært for mig, at holde pungen i lommen. Jeg fandt et Gucci bælte jeg har ledt efter i 2 år.. Men jeg købte det ikke, da jeg har planer om at købe en stort fødselsdagsgave til mig selv i år ;)) Senere skal vi ud og have lidt frokost, og slevfølgelig aftensmad senere.

TIRSDAG:
Rejsedag - Vi skal i lufthavnen kl. 10.00, for at nå vores fly mod KROATIONE! Juhuuu. Værgen Anne eller jeg har været i Kroatien før, så vi glæder os helt vildt til at opleve det. Vi skal bo i en by der hedder Split. Jeg har hørt det skulle være helt utrolig smukt! Hvis nogle af jer har været der, og har nogle anbefalinger, så skriv dem gerne til mig! Resten af dagen skal bruges på transport, og forhåbentlig et par timer i solen, og afsluttende en dejlig aftensmad

ONSDAG-LØRDAG:
Alle disse dage bor vi på det samme hotel. Vi har endnu ingen planer for dagene, udover at slappe af, og få skudt en masse lækre billeder. Vi skal slevfølgelig også ud i byen og finde lækre spisesteder, og se hvad der nu engang er at se. En af dagene skal vi have en spa dag på et hotel i nærheden. Jeg tror vi overvejer at få lidt massage der også, da det altid er super lækkert, at blive lidt ekstra forkælet når man er på ferie.

SØNDAG:
Søndag flytter vi til et luksus hotel, hvor vi virkelig skal slappe af, og nyde de smukke omgivelser. Det er et utrolig smukt hotel vi skal bo på- Jeg glæder mig virkelig til at se det, og ikke mindst byen! Mine forventninger er skyhigh, så jeg håber ikke jeg bliver skuffet, haha

Jeg håber jeres uge er starten godt ud, og fortsætter sådan