WEEKPLANS #12

Hello there

Det er efterhånden ved at være længe siden, at jeg sidst har lavet en weekplans, hvilket faktisk er virkelig ærgerligt! Jeg nyder selv at lave disse indlæg, da det er min måde, at sætte mig ned, og få styr over ugens planer og aftaler. Jeg ved godt det allerede er onsdag morgen, men jeg tænker better late than never. Eftersom jeg er på Kreta nu, og det er mere end 10 år siden jeg sidst har været her, og Sara har været her så mange gange, skal hun selvfølgelig vise mig en helt masse ting, imens jeg er her. Derfor kommer der til at være en del planer, men der bliver også en masse afslapningstid, da Sara arbejder alle dage, og det samme gør jeg. Meeen, der er dog stadig tid til at få solet lidt hver morgen.

Mandag

Mandag blev brugt på at slappe af, og få styr på ugens kommende planer. Jeg lå på vores altan og solene de første par timer af dagen, hvor efter jeg arbejdede i nogle timer, og senere var jeg ude at gå, med en af de andre guider. Vi gik en lang tur gennem byen, så jeg selv kan finde rund, når jeg har lyst til at gå en tur, mens de andre arbejder.

Tirsdag

Tirsdag blev brugt på lidt morgen arbejde, og om middagen, tog Sara og jeg ned på stranden, for at få lidt kvalitid, og for at sole os lidt. Om aftenen var Sara og jeg taget til Chania, for at spise på hendes yndlings restaurant. Vi fik ikke set så meget af byen, da vi var taget afsted ret sent, men vi fik alligevel shoppet lidt i Zara, hehe. Sådan ender det jo altid.

Onsdag

Onsdag skal Sara og jeg på udflugt i Samariakløften. Jeg glæder mig helt vildt til det, jeg er ikke i tvivl om at det bliver en utrolig hård dag, men det bliver helt sikkert også en rigtig god oplevelse. Vi skal afsted allerede kl. 05.00, og er først hjemme kl. 21.00 igen, så det bliver en meget lang dag.

Torsdag

Torsdag har Sara fødselsdag, så det er en dag jeg har forsøgt at planlægge et godt stykke tid, fro at dagen bliver så god som overhovedet muligt. Jeg håber det hele går som planlagt, og at hun får en dejlig dag. Jeg kan ikke fortælle jer hvad der kommer til at ske, da Sara helt sikkert læser med, men jeg lover at fortæller jer senere hen, hvad vi kommer til at lave. En ting der er sikkert, er i hvert fald, at vi alle skal i byen, og fejre Sara!

Fredag

Fredag har Sara fri, så der har vi planlagt at tage på stranden, og tage ud for at leje jetski! Senere snakker vi om at tage til Chania, for at opleve byen om dagen, skyde nogle fede billeder, og få shoppet lidt.

Lørdag

Lørdag skal vi på endnu en udflugt til Elafonissi stranden, som er en strand, hvor vandet er helt tyrkisblåt, og sandet er lyserødt. Jeg ved endnu ikke, hvor lang udflugten er, derfor har vi bevidst ikke planlagt andre ting der

Søndag

Søndag er lufthavnsdag for sara, så der er hun næsten ikke hjemme, fra tidlig morgen, til 01.30 om natten. Det er dagen jeg skal have arbejdet en del, få styr over mine planer for næste uge, og så har jeg planer om at tage til stranden senere på dagen. Der er ingen der hjemme om søndagen, så det bliver kedeligt, at være i lejligheden hel alene.

Jeg håber i får en dejlig uge.

Som altid når jeg er på ferie, kommer jeg til at uploade mere på min instagram og snapchat, end jeg gør her på bloggen. Det er en del lettere tilgængeligt, end at lave indlæg.