Fashion & lifestyle

A LITTLE UPDATE FROM FUERTEVENTURA

Hello there

Undskyld for stilheden her på bloggen disse dage. Jeg har forsøgt hver eneste dag, at få nettet til at fungere, men det har simpelthen været sådan imod mig. Men nu ser det ud til, endelig at fungerer. Planen var egentlig, at jeg ville opdatere jer hver eneste dag, da jeg har lavet en del de her dage, men da dette ikke har været en mulighed, tænker jeg, at jeg vil fortælle jer om, hvad jeg har lavet de sidste par dage, og så krydser jeg fingre for, at nettet er med mig de sidste par dage.

TORSDAG

Torsdag var dagen jeg ankom, så der skete ikke så meget, jeg var meget træt efter flyveturen. Som i ved var jeg utrolig bange og nervøs, for at flyve, og især at flyve alene for første gang. Sara kom og hentede mig i lufthavnen, hvor vi kørte hjem i hendes lejlighed, fik pakket lidt ud, og kørte direkte indtil byen, for at finde lidt lækker frokost, Jeg havde hjemmefra researchet lidt på lækre spisesteder. Vi fandt en lille cafe, hvor vi kunne få en juice og lidt frugtsalat, det var lige hvad jeg havde brug for, efter en flyvetur, haha.

FREDAG

Fredag tog jeg med Sara på vulkan vandring. Som i ved er Sara rejseleder så imens jeg er her, arbejder hun også, men nogle af tingene hun laver så som udflugter, kan jeg godt tage med til. Vandringen var på 10 km, og var SÅ smuk! Det var helt øde, hvor vi gik på et vulkan krater. På ruten mødte vi en masse jordegern, som vi kunne fodre med jordnødder. Det var virkelig en god oplevelse.

Om aftenen var vi så trætte, at vi besluttede os for, vi ikke gad lave mad, så vi holdte film aften og hentede pizza, så lækkert

LØRDAG

Lørdag var vi på tur kun Sara og jeg. Vi tog deres bil, og kørte til forskellige byer, og oplevede en masse lækre cafeer, bådhavne, og spiste en masse is. Vi var bla. ved den smukkeste strand, hvor vandet var helt klart, og hvor man gik på størknet lava. Om aftenen var Sara, jeg og hendes 2 andre kollegaer ude at spise, og senere tog vi et smut i byen. Det var en virkelig sjovt aften!

SØNDAG

Søndag var en stille og rolig dag, hvor Sara og de andre ikke skulle arbejde så meget. Der var marked i byen, så vi tog et smut forbi, for at se hvad det var for noget. Efter marked fik vi noget mad i byen, og derefter skyndte vi os hjem for at sole os, da vejret var helt fantastisk!! Det var så dejligt.
Vi spiste hjemme, og senere tog vi ind til byen igen, for at få pandekager med nutella og jordbær. Det er virkelig noget af det bedste jeg kan få, det er en alt for undervurderet dessert, hehe

Fra mandag og frem til jeg skal hjem, håber jeg at kunne opdaterer jer igen. Lad os krydse fingre for, at nettet er med mig de sidste par dage

Nu vil jeg smutte ind til de andre, og få mig et glad vin, og nogle snacks, og nyde at jeg har lidt ''ferie''.